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よくある質問と回答

Q.替ブラシは同じ種類のものしか使えませんか?

A.ハピカシリーズ全ての替ブラシ(一部の初期製品を除く)がハピカシリーズ全てに装着可能です。

Q.電池の寿命はどれくらいですか?

A.1日2回3分のご使用で、アルカリ乾電池で1ヶ月、マンガン電池で2週間使えます。

Q.どこに行けば買えますか?

A.主に家電量販店・ドラッグストア・雑貨店・ネットショップでの販売となります。

Q.新しいブラシを差してもグラグラしてしまうけど、ブラシが不良品なのでは?

A.新しいブラシを差した時にグラグラする場合、本体の先端部分が摩耗していることがあります。使い続けると危ないので早めに本体を交換しましょう。

海外のお客様へ
For customers in overseas

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For inquiries concering retailers, products, transaction with us, Please communicate with us by E-Mail "overseas@minimum.co.jp".
*Communicatioin with us by phone is unavaiable due to avoding our misunderstanding.

Our replacement brush-heads are compatible.

Our 10 replacement brush-heads are compatible with all of our powerbrush “Hapica”.

The battery life

Using Hapica twice a day for 3 minutes each time, it can be used for 1 month with an alkaline battery and for 2 weeks with a manganese battery.

Repairs are not available.

When making a claim, You are kindly to send the actual product togerther with the original purchese receipt to the following address.
We will send you live in Japan only a replacement. In addition, repairs cannot be performed.

5-15-5, Nakanobu, Shinagawa, Tokyo
MINIMNUM CORPORATION
Att. Consumer Sectioin

For more information, please refer to the terms and conditions for each product mentioned in a backpaper.


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